Słodkie napoje a choroby serca

Słodki napojów może być czynnikiem w chorobach sercowo-naczyniowych. Ostatnie badania odkrywa związek między napojami słodzonych cukru i zwiększone ryzyko zgonu z przyczyn choroby układu krążenia.

Wyniki wykazały, że gdy ludzie spożywają więcej słodkich napojów, ich ryzyko śmierci wzrosła odpowiednio.

Aby zrozumieć to stowarzyszenie, naukowcy przeanalizowali dane z 37 716 mężczyzn w badaniu i 80 647 kobiet w badaniu zdrowia pielęgniarek.

Po kontroli dla innych czynników dietetycznych, aktywności fizycznej, i BMI, zespół ustalił, że te słodkie napoje były związane z wyższych wskaźników śmiertelności z chorobą sercowo-naczyniową (CVD), a także wyższe wskaźniki raka. Dlatego warto już dziś rozważyć ograniczenie cukru w codziennej diecie.

Spojrzeli również na związek między sztucznie słodzonym napoi i śmiercią.

Naukowcy odkryli, że zastąpienie słodkiego napoju sztucznie słodzonym napojem zmniejszył ryzyko śmierci w pewnym sensie; jednak picie czterech lub więcej sztucznie słodzonych napojów wiązało się z wyższym ryzykiem zgonu wśród kobiet.

Częstość występowania CVD

W Stanach Zjednoczonych, CVD, gdy wymienione jako podstawowej przyczyny śmierci, stanowi około 1 na każde 3 zgonów. CVD jest odpowiedzialny za więcej zgonów rocznie niż wszystkie rodzaje nowotworów i przewlekłej choroby dolnych dróg oddechowych połączone, i to jest główną przyczyną zgonów na całym świecie.

Z CVD wiąże się szereg czynników ryzyka. Tytoń do palenia jest jednym z największych czynników ryzyka choroby, a także brakiem aktywności fizycznej i złym odżywianiem.

Zdrowy tryb życia jest czynnikiem, który ludzie mogą bezpośrednio kontrolować, jeśli chodzi o CVD, a AHA ma kilka sugestii na temat poprawy ogólnego stanu zdrowia i zmniejszenia wystąpienia choroby.

AHA zaleca, że dorośli skupić się na uzyskanie co najmniej 150 minut umiarkowanej aktywności fizycznej co tydzień. Ważne jest również, aby unikać tytoniu w jakiejkolwiek formie, w tym waping, papierosy, i produktów nikotyny.

Odżywianie jest kolejnym kluczowym składnikiem układu sercowo-naczyniowego. AHA sugerują, zużywa dużo produktów, bogate w błonnik całe ziarna, drób, i ryby. Dla innych mięsa, szukać Chude kawałki i przygotować je bez dodatku tłuszczów lub nadmiar sodu. Unikaj pokarmów o wysokiej zawartości tłuszczów nasyconych i dodawaj pokarmy bogate w „dobre” tłuszcze, takie jak łosoś i awokado.

Innym ważnym celem, żywienia mądry, unika dodatku cukrów. Obejmuje to nie tylko cukier słodzone napojów, ale żywności, jak również, jako dodatek cukru może naprawdę dodać w ciągu dnia i prowadzić do niepożądanych efektów.

Niezamierzone konsekwencje

To może być trudne, naukowcy mówią, aby zrezygnować z długotrwałego zakorzenione zwyczaj korzystania z napojów słodzonych cukru.

Zastąpienie sztucznie słodzonego napoju dla jednego z ładunkiem cukru może być dobrym pomysłem, ale dla tych, którzy zużywają cztery lub więcej dziennie, może nie być tak bezpieczne, jak większość ludzi wierzy.

Woda może nie tylko zająć miejsce napojów, które niesie ze sobą zagrożenia dla zdrowia, jest to kluczowe dla dobrego zdrowia, ponieważ pomaga regulować temperaturę, utrzymuje stawy w dobrej kondycji, i pomaga pozbyć się odpadów.

Woda pitna może również zmniejszyć całkowitą spożycie kalorii przez osobę, a także zaoszczędzić pieniądze. Niektórzy ludzie korzystają z owoców podawać wody, która zawiera trochę smaku bez wszystkich dodatkowych cukru.

 „Wyniki te są zgodne ze znanymi negatywnymi skutkami dużego spożycia cukru na metaboliczne czynniki ryzyka i silne dowody, że picie cukru słodzone napoje zwiększa ryzyko cukrzycy typu 2, sam jest głównym czynnikiem ryzyka przedwczesnej śmierci, ” wyjaśnia dr Walter Willett, który był współautorem badania.

Kontynuuje on,  „wyniki również zapewnić dalsze wsparcie dla polityki ograniczania obrotu słodkich napojów dla dzieci i młodzieży i do realizacji podatków Soda, ponieważ obecna cena słodkich napojów nie obejmuje wysokie koszty leczenia konsekwencje.  „

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *