Musisz to wiedzieć, aby rzucić cukier

Przyjaciel pokazał w moim domu tego lata, szukam niczym Fantastyczny. Ona zawsze była zdrowa, nakrętka runner i zdrową żywnością, ale jakoś coś wzięła ją na zupełnie nowy poziom piękno. Proszeni są jej poznać, zrobiła Sarah Wilson 8-tygodniowego „I Quit cukru’ program. Było to coś, co musiałem spróbować.

Jednak wkrótce stało się jasne, że to nie dla bojaźliwych. Rzucenie cukru, Sarah styl, zaangażowanych, dając się wszystkie owoce, wszystkie substancje słodzące (naturalne i sztuczne) i większości alkoholi. Mimo to myślałem, że wiedziałem co pakują. Najwyraźniej nie. Oto dziesięć rzeczy, żałuję, że nie wiadomo, przed poddaniem się słodkie rzeczy…

Pragnienia może zostać zdobyty

Każdy ma słabość. Kopalnia jest czekolada. Absolutnie Uwielbiam go, ale uzależnienie od zawsze był źródłem podrażnienia. Tracę rachubę ile razy próbowałem dać je (i nie powiodło się). Wiedziałem, że ten głód nie było zejście bez walki. Węchowe systemu (zmysł powonienia) poszedł w nadbieg i ja mógł wywąchać czekolady z nadludzką odległości. W ciągu tygodnia (tydzień) psychicznego bitwy było rozproszone.

Pozbawienie smakuje lepiej z przyjaciółmi

Jeśli masz zamiar zrezygnować z cukru, to na pewno warto odnotować w wzmocnień. Wiedząc, że będę musiał do znajomego, jakbym wpadła z wagonu był silnym czynnikiem motywującym. To było przydatne do odkrycia cukru wymiany akcji, pastwić się nad wyborem sprawiedliwym żywności i współczuć razem poprzez objawy detox.

Dziwne skutki uboczne

Nie każdy doświadcza tej samej reakcji na rzucenie cukru. Najbardziej niepokojące jeden dla mnie przyszedł w drugim tygodniu, kiedy rozwinął migotanie w mojej wizji obwodowej, który udał się na około 15 minut. Strona internetowa NHS zapewniła mnie, że najprawdopodobniej niskie stężenie cukru we krwi, ale nadal coś do rozwiązania szybko. Tej nocy miałem dwie kolacje, trochę owoców i następnego ranka, dwa śniadania. Nie więcej problemów z wizją dla mnie (ale byłem trochę pełny). Inne objawy w tym samym czasie zawarte rozmyte głowy, utrata pamięci, bez odszkodowania na bazie alkoholu zabawy, i problemy ze snem. Och, a niektóre drażliwość wkradł się. To był dobry tydzień w moim domu.

Dałem się cukru (i spać zbyt)

Wydaje się z mojej skrajnie naukowej grupy czterech osób, że bezsenność nie wpływa na wszystkich. Niestety, to miało wpływ na mnie. Od dwóch tygodni, i dość dużo obudził się między 5AM i 6am każdego ranka. Dla kogoś, kto doświadczy problemów ze snem od czasu do czasu, co zaczęło się jako efekt uboczny szybko stał się bardzo irytujące nawyk.

Chcesz czekolady? Zjedz Banana

Więcej fan VEG, owoce nigdy nie orzekł, że wiele remis, ale to się zmieniło, kiedy dałem się cukru. I ponownie wprowadzone trochę owoców każdego dnia po epizodzie niewyraźne widzenie i znaleźć skromny banan stał się bardzo pożądane traktowanie.

Cukier jest wszędzie

Zapasy z chęci spożywania czekolady, lody lub bezczelny tort z kawą przeszedł dość szybko. Co nie stanowiły były wszystkie pozornie niewinnych żywności, które były teraz z menu-sos Worcestershire, Chutney, ketchup, Sos brązowy, Shop-kupił majonezu, musztardy. Rezygnując smaczne małe dodatki do moich pikantnych posiłków był najtrudniejszy do żołądka.

W pierwszych tygodniach moja energia była często płaska, więc kompensowałem jedząc dużo częściej niż zwykle. Bez wszystkich słodkich smakołyków, jedzenie stało się nieco otworem-koniecznością, a nie czymś pragnął i zadowolony. Jak tygodnie poszedł na, moja energia wrócił i cukru we krwi wzniosłe i upadki, które używane do kierowania mnie do jedzenia przed programem, wydawało się zmniejszać. Zarządzanie między posiłkami bez przekąski stało się łatwiejsze niż to miało w latach.

Utrata masy ciała w „łatwy” sposób

OK, to nie jest „łatwe” rezygnując z cukru, ale robi tak wycina dużo kalorii. Wszystkie etykiety musiały być sprawdzone, większość żywności supermarket wygody i przyprawy były no-go. Deserów, słodkich napojów i większości rodzajów alkoholu należy unikać, a gdybym mógł znaleźć alternatywę to tendencję do znacznie mniej kaloryczności. Koncentrując się na unikanie cukru, a nie kalorii, utrata masy ciała właśnie się stało.

W 6 tygodniu Sarah sugeruje, przywracające trochę słodyczy. Zrobiłem kilka Czekolad nie że niegrzeczny i nadziewane dół trzech krótkich. Następnego dnia w obliczu resztki, rozpoczęła się wewnętrznej debaty, ‚ mam? Nie będę ja?’ To uświadomił mi jak orzeźwiający, to było nie do takich myśli. Jest surowe zaczynał się udowodnić prostszym. Przynajmniej było czarno-białe.

Reakcje innych ludzi

Otrzymałem mieszane opinie na temat rezygnując cukru. To było łatwe do zatrudnić innych do udziału. Zaczęli prosząc kilka pytań, następną rzeczą, że wiedziałem, że były one unikanie cukru tuż obok mnie. Flipside były ‚haters’. Niektórzy ludzie wydawało prawdziwie obrażony przez mojego braku konsumpcji cukru. Mając na uwadze, że przed I był partnerem w przestępstwa, ‚dziewczyna najprawdopodobniej do zamówienia pudding’ przy każdym stole w restauracji, teraz będę siedział supping herbata peppermint z mojego nowo polerowane halo rażący wszystkim w twarz. Niektóre znaleźć trudne do przełknięcia. Najlepszą strategią było nic nie mówią i nie zwrócić uwagę na siebie.

Więc co się stało, gdy skończyły 8 tygodni?

Po programie miał nie fizycznych chęć do jedzenia cukru i obawiał się, że kawałek czekolady tu czy tam bardzo szybko doprowadzi do dwa razy na dobę, niemożliwe do oprzeć zwyczaj. Moje jelita, produkt jest zdrowsze, stracił kilka kilogramów bardzo trwałe i pomimo jedzenia tego co myśli był hojne kwoty, miał nie problemy z utrzymaniem wagi. Psychologicznie został zwolniony z cyklu pragnienie i uzależnienie chocolate również było wyzwolenie.

Jednak kilka tygodni, a ja już zauważyć cichy szeptem cravings. Trudniej jest, gdy rzeczy nie są czarno-białe. Mogę mieć trochę, ale kiedy to się zbyt wiele? Satysfakcjonujące pragnienia z cukrem tylko wydaje się generować więcej pragnienia. To upoważnia, aby móc powiedzieć „nie”. Mam zamiar zachować to w ten sposób. 

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *